Загальна інформація

Авіакомпанія є структурним підрозділом Приватного Акціонерного Товариства «АС» і відповідає усім необхідним, згідно з вимогами Державної Авіаслужби України, вимогами до эксплуатантів, а саме: повітряні судна, кваліфікований льотний, технічний і адміністративний персонал, матеріально-технічна база по забезпеченню польотів.

Місце базування - аеродром Бородянка.

Авіакомпанія ПрАТ «АС» має в розпорядженні власні повітряні суди наступних типів : вертольоти МІ- 2 і літаки АН- 2.

Договірні стосунки з рядом аеродромів та інженерно-авіаційними службами компаній-партнерів дозволяє виконувати авіаційні роботи практично по усій території України.

Основними структурними підрозділами авіакомпанії є: льотна служба, інженерно-авіаційна служба, інспекція по безпеці польотів, служба контролю якості. Керує ними Віце-президент Авіакомпанії. Високу якість пропонованих послуг забезпечує інтеграція служб авіакомпанії з іншими підрозділами ПрАТ «АС», а саме: службою обслуговування повітряного руху, службою радіо-технічного зв'язку, службою авіаційної безпеки, аеродромною службою, комерційним відділом.

Політика ПрАТ «АС» - це забезпечення безпечного виконання авіаційних робіт, дотримання високого рівня якості послуг, що надаються, конкурентні ціни, величезний досвід, висококваліфікований персонал, надійне устаткування, використання сучасних технологій і методів організації.

Основні завдання льотної служби Авіакомпанії ПрАТ «АС»:

  • виконання авіаційних робіт у відповідності до вимог, установленням в цивільній авіації, по забезпеченню висого рівня ефективності, надійності і безпеки польотів;
  • організація і здійснення професійної підготовки командного, інструкторського і льотного складу з метою підтримки і підвищення рівня кваліфікації;
  • оперативно-календарне планування авіаційних робіт;
  • надання якісних авіаційних послуг.

Організаційна структура льотної служби Авіакомпанії ЧАО «АС».

Основні функції льотної служби ПрАТ «АС»:

  • організація, здійснення та контроль за виконанням льотної діяльності;
  • організація і здійснення заходів по підготовці, підтримці і удосконаленню професійного рівня льотного складу;
  • розробка і впровадження заходів по підвищенню рівня безпеки польотів;
  • вдосконалення організації льотної служби, у тому числі:
  • планування льотної роботи;
  • організація професійної підготовки льотного складу;
  • допуск льотного складу до польотів;
  • формування екіпажів повітряних суден;
  • проведення попередньої і передпольотної підготовки екіпажів;
  • підготовка, тренування і перевірка льотного складу;
  • проведення брифінгів по безпеці польотів;
  • організація контролю і проведення аналізу організації льотної роботи; проведення льотно-методичної роботи;
  • організація вивчення документів і інформації Державної Авіа Служби України;
  • забезпечення заходів по охороні праці і техніці безпеки на виробництві;
  • матеріально-технічне і речове забезпечення персоналу;
  • планування і облік польотів повітряних суден;
  • участь в розслідуваннях авіаційних випадків.

Інженерно-авіаційна служба (ІАС) Авіакомпанії ПрАТ «АС» виконує організацію і контроль за своєчасним і якісним проведенням технічного обслуговування усіх видів і форм, передбаченим Регламентом технічного обслуговування повітряних суден, сезонним, спеціальним технічним обслуговуванням, додатковими видами робіт(заміна двигунів, агрегатів, поточний ремонт і роботи по виконанню програм збільшення ресурсів і термінів служби) а також докомплектації повітряних суден типу МІ- 2 і АН- 2 згідно бюлетеням виробників. Контролює забеспечення цілостностні будівель, устаткування і інструментів, закріплених за ІАС.

Техніко-економічне планування роботи ІАС здійснюється на підставі виробничого плану ПрАТ «АС».

Основні функції Інженерно-авіаційної Служби :

  • Організація контролю в аеропортах і на аеродромах базування повітряних суден усього комплексу робіт по технічному обслуговуванню і поточному ремонту, згідно затвердженої в Державній Авіаційній Службі України програми технічного обслуговування;
  • контроль забезпечення необхідної підготовки повітряних суден до польотів;
  • перспективне і оперативне планування ремонтних робіт;
  • контроль підготовки і допуску до повітряних судів фахівців з обслуговування і ремонту;
  • облік і аналіз відмов вузлів і агрегатів, порушень регулярності польотів з технічних причин, розробка і здійснення заходів щодо їх неприпустимості;
  • облік повітряних суден, авіадвигунів, вузлів і агрегатів, що знаходяться у введенні ІАС;
  • організація контролю техніки пілотування, режимів польоту і експлуатації повітряних суден, з використанням бортових і наземних засобів збору польотної інформації;
  • впровадження нових методів контролю, діагностики і прогнозування стану вузлів і агрегатів повітряних суден;
  • робота по рекламаціям і претензіям відносно відмови вузлів і агрегатів.