Повітряний простір в районі аеродрому

Для виконання польотів на аеродромі «Бородянка» встановлена зона тимчасово зарезервованого повітряного простору UK - T852, призначена для учбово-тренувальних польотів і польотів для виконання стрибків з парашутом.

В рамках UK - T852 для відробітку техніки пілотування і польотів для виконання стрибків з парашутом встановлені наступні пілотажні зони:

Зона № 1.

  • Призначена для виконання учбово-тренувальних польотів по простому, складному і вищому пілотажу, польотів для виконання парашутних стрибків.
  • Зона встановлена в горизонтальній площині в межах AFIZ над КТА.
  • Висота польотів в зоні: 500 м AGL FL135.

Зона № 2.

  • Призначена для виконання учбово-тренувальних польотів по простому, складному і вищому пілотажу.
  • Географічні координати центру зони : N 50 42'32" E 029 40'58", радіус зони - 2,5 км.
  • Висота польотів в зоні: GND FL135.

Зона № 3.

  • Призначена для виконання учбово-тренувальних польотів по простому, складному і вищому пілотажу.
  • Географічні координати центру зони : N 50 41'14" E 029 47'05", радіус зони - 2,5 км.
  • Висота польотів в зоні: GND FL135.

Зона № 4.

  • Призначена для виконання учбово-тренувальних польотів по простому, складному і вищому пілотажу.
  • Географічні координати центру зони : N 50 44'15" E 029 45'24", радіус зони - 2,5 км.
  • Висота польотів в зоні: 300 м AMSL FL135.

Розміри UK-T852

При виконанні польотів у межах AFIZ аеродрому «Бородянка», прийому і випуску повітряних суден, здійснення маневрування у рамках злітно-посадочної смуги, надається польотно-інформаційне обслуговування і аварійне обслуговування.

Для надання екіпажам повітряних суден, які прилітають, можливості визначити вид обслуговування, орган AFIS повідомляє «ОДИНИЦЯ АЕРОДРОМНА ІНФОРМАЦІЯ». У разі, якщо стає очевидною непоінформованість екіпажу повітряного судна про відсутність аеродромного диспетчерського обслуговування, орган AFIS повинен повідомити про це екіпажу повітряного судна : «АЕРОДРОМНЕ ДИСПЕТЧЕРСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ, ПОВТОРЮЮ, НЕ НАДАЄТЬСЯ».

Під час виконання польотів в AFIZ командир повітряного судна, на підставі отриманої від органу AFIS інформації, а також на підставі своїх знань і спостережень, повинен прийняти рішення по діях для забезпечення ешелонування відносно інших повітряних суден і підтримки дистанції відносно наземних транспортних засобів і перешкод.

Надання інформації екіпажам повітряних суден здійснюється по їх запиту, а у разі, якщо орган AFIS вважає, що будь-яка інформація, по якій не було запиту від екіпажа, сприяє безпечному виконанню польоту, йому слід надати таку інформацію за власною ініціативою.

Орган AFIS надає екіпажам повітряних суден інформацію за метеорологічними умовами, а саме:

  • останні дані про напрямок і швидкість приземного вітру, у тому числі про його значну зміну;
  • дані для установки висотомітру по тиску QNH, а також, за запитом екіпажа повітряного судна, дані для установки висотомітру по тиску QFE;
  • дані про температуру повітря на робочій злітно-посадочній смузі під час виконання зльоту газотурбінними повітряними судами;
  • дані про мінімальну видимість у напрямі зльоту і початкового набору висоти, або в зоні заходу на посадку і посадки, якщо видимість не перевищує 10 км, або відповідних випадках дані про реальну видимість на робочій злітно-посадочній смузі, якщо орган AFIS отримав таку інформацію;
  • інформацію про особливі метеорологічні умови в зоні зльоту і набору висоти, або в зоні заходу на посадку і посадки;
  • інформацію про поточні метеорологічні умови, кількість хмарності і висоту її нижнього рівня - у разі виконання повітряним судном заходу на посадку в метеорологічних умовах польоту по приладах.

Орган AFIS надає екіпажам інформацію про умови на аеродромі, яка потрібна для забезпечення безпеки польоту повітряного судна. Така інформація повинна, по можливості, містити відомості відносно:

  • будівельних або ремонтних робіт на робочій площі аеродрому, або у безпосередній близькості до нього;
  • нерівній або пошкодженій поверхні на злітно-посадочній смузі, рульовій доріжці або пероні, незалежно від наявності відповідної маркіровки;
  • снігу, сльоти або льоду на злітно-посадочній смузі, рульовій доріжці або пероні;
  • води на злітно-посадочній смузі, рульовій доріжці або пероні;
  • снігових заметів по близькості від злітно-посадочної смуги, рульової доріжки або перону;
  • інших тимчасових небезпек, у тому числі: нерухомих транспортних засобів або птахів на землі і в повітрі;
  • відмови або нестійкого функціонування частини або усієї світлосигнальної системи аеродрому;
  • будь-яку іншу відповідну інформацію.

Орган AFIS надає екіпажам повітряних суден інформацію відносно змін в експлуатаційному стані не візуальних і візуальних навігаційних засобів, які мають важливе значення для аеродромного руху.

Орган AFIS, у разі потреби, надає екіпажам повітряних суден повідомлення відносно отримання від органів обслуговування повітряного руху диспетчерських дозволів, від відповідного районного диспетчерського центру.

Орган AFIS відповідає за сповіщення керівника служби пошуково-рятувальних робіт і підрозділів аварійно-рятувальної команди аеродрому, у разі, якщо:

  • отримана інформація про те, що на аеродромі або поряд з ним, сталася аварійна ситуація;
  • отримана інформація відносно загрози або можливості виникнення загрози безпеки повітряного судна, яке входить або входитиме в зону відповідальності органу AFIS;
  • про це поступив запит від екіпажа повітряного судна;
  • таке сповіщення вважається необхідним або бажаним.

ВАЖЛИВО! У всіх випадках перетину повітряним судном повітряного простору, який використовується аеродромом «Бородянка», потрібне отримання попереднього погодженого дозволу від керівника польотів аеродрому «Бородянка», з урахуванням безпечних інтервалів ешелонування по вказаному маршруту.